Η εκπαιδευτική κατάσταση στις τάξεις υποδοχής και στα φροντιστηριακά τμήματα.greURIhttp://hdl.handle.net/10795/850αθίγγανοςδιακοπή της σχολικής φοίτησηςεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήκοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςκοινωνικός αποκλεισμόςπρόσβαση στην εκπαίδευσηρατσισμόςσχολική φοίτησηΠαρουσίαση της εκπαιδευτικής κατάστασης των τσιγγανοπαίδων του νομού Χανίων. Ανάγκες και προτάσεις για βελτίωση.GR.CR4 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003TextΑπουσία από το μάθημαΆτακτη φοίτησηΔημόσιο σχολείοΔιακρίσειςΔιαπολιτισμικότηταΕκπαίδευση εκπαιδευτώνΕκπαιδευτικό έργοΕκπαιδευτικό σύστημαΕυαισθητοποίηση εκπαιδευτώνΚοινωνική ζωήΠολυπολιτισμικότηταΚοινωνική ένταξηΣχολική αποτυχίαΣχολική διαρροήΣχολική ένταξηΚοινωνικές προκαταλήψειςΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΡομάΝομός Χανίων70824application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/850/2/850.pdfΗ εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.URIhttp://hdl.handle.net/10795/850creator2011-03-24T17:41:29Zvalidator2011-03-24T17:41:29ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")