Κλειδιά και αντικλείδια: Δημιουργικές δραστηριότητες και διαδικασίες μάθησηςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/890πρωτοβάθμια εκπαίδευσηδευτεροβάθμια εκπαίδευσηκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςδιδακτικό υλικόεκπαίδευσηεκπαιδευτικόςΗ Άννα Κουτσούρη εξετάζει τη σχέση δημιουργικότητας και διαδικασιών μάθησης. Εξηγεί και τεκμηριώνει, από τη σκοπιά των παιδαγωγικών θεωριών, πώς η μάθηση προάγεται μόνο σε ένα περιβάλλον δημιουργικότητας. Κατασκευές, θεατρική έκφραση, ζωγραφική είναι τα κατάλληλα εργαλεία στα χέρια του εκπαιδευτικού, ώστε να δημιουργήσει ένα τέτοιο πλαίσιο επικοινωνίας, όπου όλες οι δημιουργικές δυνάμεις των παιδιών απελευθερώνονται και τα οδηγούν στους δρόμους της μάθησης.
Άλλωστε, όπως καταθέτει κλείνοντας το κείμενό της, μόνο όταν η ίδια εστίασε στις δημιουργικές δυνατότητες των παιδιών ενός ορεινού απομονωμένου μειονοτικού σχολείου στη Ροδόπη, κατόρθωσε να γεφυρώσει την απόσταση ανάμεσα σε εκείνη και τα παιδιά. Και τότε ένοιωσε πώς οι διαδικασίες μάθησης άρχισαν να κινητοποιούνται και η ίδια να ικανοποιείται από τη δουλειά της.GR.MT48 pp.creatorsubject matter experteditorunknownScientific CoordinatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2007schoolschoolschoolschoolschoolschoolschoolschoolTextΔιδακτική πρότασηΔιδάσκωνΜουσουλμανόπαιδεςΜουσουλμανική μειονότητα ΘράκηςΜειονοτικές κοινότητεςΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηΔιδακτική μεθοδολογίαΕπιμορφωτικό υλικόΔημιουργικότηταΔημιουργική διδασκαλίαΚατασκευέςΔραστηριότητεςΘεατρικό παιχνίδιΜαθησιακή διαδικασίαhttp://museduc.gr/index.php?page=2⊂=34b7303937application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/890/3/890.pdfΕπιμορφωτικό υλικό
Το βιβλίο αυτό εντάσσεται στη σειρά "Κλειδιά και αντικλείδια" στην ενότητα "Διδακτική μεθοδολογία".
Α’ έκδοση: 2004
Β’ έκδοση: 2007URIhttp://hdl.handle.net/10795/890creator2011-03-31T10:22:18Zvalidator2011-03-31T10:22:18ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")