Παλιννοστούντες και αλλοδαποί μαθητές στην ελληνική εκπαίδευση (Τεύχος Α: Γενική περιγραφή)greURIhttp://hdl.handle.net/10795/891εκπαιδευτική πολιτικήεκπαίδευση για αλλοδαπούςμαθητήςαλλοδαπόςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςγλωσσική ομάδαερευνητική έκθεσηέρευνα πεδίουδημόσια εκπαίδευσηιδιωτική εκπαίδευσηπροσχολική αγωγήπρωτοβάθμια εκπαίδευσηδευτεροβάθμια εκπαίδευσησχολικός πληθυσμόςγεωγραφική κατανομήστατιστικές εκπαίδευσηςΤο παρόν τεύχος παρέχει στοιχεία αναφορικά με τη σχολική παρουσία των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στα ελληνικά σχολεία. Περιέχει βασικά στοιχεία για το σύνολο σχεδόν των σχολικων μονάδων της χώρας στη προσχολοκή, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. Πρόκειται για πρωτογενή έρευνα με στοιχεία τα οποία προέκυψαν από την επεξεργασία ερωτηματολογίου που εστάλη από το ΙΠΟΔΕ σε όλες τις σχολικές μονάδες. Είναι διαρθρωμένα σε πέντε ενότητες. Στη πρώτη ενότητα παρουσιάζονται οι σχολικές μονάδες οι οποίες έστειλαν στο ΙΠΟΔΕ επεξεργασμένα στοιχεία μέσω των επιστραφέντων ερωτηματολογίων. Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζονται στοιχεία για το σύνολο των μαθητών που φοιτούν στα εν λόγω σχολεία. Στη τρίτη ενότητα παρουσιάζονται στοιχεία για τους αλλοδαπούς μαθητές. Στη τέταρτη τα στοιχεία για τους παλιννοστούντες μαθητές και, τέλος στη πέμπτη ενότητα παρουσιάζονται στοιχεία για τους αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές μαζι. Η ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων έγινε με τη βοήθεια του προγράμματος SPSS.GR2002-200388 pp.creatorScientific CoordinatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003TextΑλλοδαποί μαθητέςΠαλιννοστούντες μαθητέςΑλλόγλωσσοι μαθητέςΧαρτογράφηση εκπαιδευτικού χώρουΑποτύπωση εκπαιδευτικής κατάστασηςΠαρουσίαση στοιχείωνΣχολικές μονάδεςΚατανομή μαθητώνΕθνική κλίμακαΕπίπεδο περιφέρειαςΕπίπεδο νομούΕλληνικά σχολείαΝηπιαγωγείαΔημοτικάΓυμνάσιαΛύκειαΤΕΕΕρωτηματολόγιαΕπεξεργασία δεδομένων44926900application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/891/2/891.pdfΕρευνητική έκθεση.
Περιλαμβάνονται στοιχεία πρωτογενούς έρευνας, πίνακες, γραφήματα.URIhttp://hdl.handle.net/10795/891creator2011-03-31T12:57:52Zvalidator2011-03-31T12:57:52ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")