Κλειδιά και αντικλείδια: Η μειονοτική εκπαίδευση της Θράκης: Νομικό καθεστώς, προβλήματα και προοπτικέςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/936πρωτοβάθμια εκπαίδευσηδευτεροβάθμια εκπαίδευσηκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςδιδακτικό υλικόεκπαίδευσηεκπαιδευτικόςμειονοτική γλώσσανομικό καθεστώςΟ Κωνσταντίνος Τσιτσελίκης εξηγεί το νομικό καθεστώς που διέπει τη λειτουργία της μειονοτικής εκπαίδευσης στη Θράκη. Παραθέτει τις πηγές και τις τοποθετεί στο ιστορικό, κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο τους. Εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο οι συμφωνίες, τα πρωτόκολλα και οι συνθήκες των αρχών του αιώνα καθορίζουν τη λειτουργία των μειονοτικών σχολείων σήμερα. Τέλος δίνει παραδείγματα αντίστοιχων περιπτώσεων στον ευρωπαϊκό χώρο.
Το κείμενο καταγράφει τα τεκμήρια, τις πηγές της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Μας οδηγεί να σκεφτούμε πόσο σημαντικό είναι να γνωρίσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία το κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργούν σήμερα. Γνωρίζω όμως σημαίνει μαθαίνω να διαβάζω, να τοποθετώ τα γεγονότα στην πραγματική τους διάσταση, να αναρωτιέμαι για τις ερμηνείες και τις χρήσεις που γίνονται.GR.MT40 pp.creatorsubject matter experteditorunknownScientific CoordinatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2007schoolschoolschoolschoolschoolschoolschoolschoolschoolTextΔιδακτική πρότασηΔιδάσκωνΜουσουλμανόπαιδεςΜειονοτικές κοινότητεςΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηΚοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο της εκπαίδευσηςΕπιμορφωτικό υλικόΜουσουλμανική μειονότητα ΘράκηςΜειονοτική εκπαίδευσηΣυνθήκη Λοζάνηςhttp://museduc.gr/index.php?page=2⊂=34b4704289application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/936/3/936.pdfΕπιμορφωτικό υλικό
Το βιβλίο αυτό εντάσσεται στη σειρά "Κλειδιά και αντικλείδια" στην ενότητα "Κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο της εκπαίδευσης".
Α’ έκδοση: 2003
Β’ έκδοση: 2007URIhttp://hdl.handle.net/10795/936creator2011-04-04T15:55:03Zvalidator2011-04-04T15:55:03ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")