Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο: Δραστηριότητες ψυχοκινητικής και γνωστικής ανάπτυξηςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/959ειδική εκπαίδευσημέσα διευκόλυνσης των ατόμων με ειδικές ανάγκεςμέθοδος αξιολόγησηςγλώσσακοινωνική ενσωμάτωσηγενική εκπαίδευσηοργάνωση της εκπαίδευσηςκοινωνική πολιτικήπρόγραμμα διδασκαλίαςπροσχολική αγωγήΣτην προσχολική ηλικία δεν εντοπίζονται προβλήματα μάθησης. Υπάρχουν όμως παιδιά είτε με διαπιστωμένες αναπτυξιακές διαταραχές είτε σε επικινδυνότητα γι’ αυτές λόγω ποικίλων παραγόντων. Τα προβλήματα των παιδιών αυτών μπορεί αργότερα να μετεξελιχθούν σε προβλήματα σχολικής μάθησης. Η αναγνώριση πρώιμων ενδείξεων στην προσχολική ηλικία και ο εντοπισμός παιδιών που βρίσκονται σε επικινδυνότητα, δίνει τη δυνατότητα έγκαιρης παρέμβασης η οποία μπορεί να αποτρέψει ή να μειώσει μελλοντικά προβλήματα στη σχολική μάθηση. Στόχος του υποστηρικτικού υλικού που δίνεται στις/στους νηπιαγωγούς είναι να διευκολυνθούν αφενός στον εντοπισμό των ενδείξεων και αφετέρου στην ενσωμάτωση των δραστηριοτήτων του υλικού στο πρόγραμμά τους έτσι ώστε να αποφευχθούν ή να μειωθούν οι παράγοντες επικινδυνότητας για προβλήματα μάθησης.151 pp.creatorScientific CoordinatorProject Final BeneficiaryProject Executing OrganisationschoolschoolschoolTextΜαθησιακές δυσκολίεςΔιαταραχές λόγουΥπερκινητικό σύνδρομοΔιαταραχή προσληπτικού τύπουΓλωσσική ανάπτυξηΔραστηριότητες ανάπτυξηςΑνάπτυξη κινητικότηταςΟπτικοκινητική αντίληψηΨυχοκινητική αγωγήΓνωστική ανάπτυξηΔεξιοτήτες γραφήςΑμφιπλευρικότηταΑντίληψη χώρουΕικόναhttp://www.pi-schools.gr/special_education_new/index_gr.htm6469145application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/959/3/959.pdfΥποστηρικτικό υλικό για νηπιαγωγούςURIhttp://hdl.handle.net/10795/959creator2011-04-07T10:24:35Zvalidator2011-04-07T10:24:35ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")