Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για το μάθημα της γλώσσας στο Γυμνάσιο: Διαθεματικό πλαίσιο και σχέδια διδασκαλίας (Τεύχος Α')greURIhttp://hdl.handle.net/10795/962ειδική εκπαίδευσημέθοδος αξιολόγησηςκοινωνική ενσωμάτωσηδευτεροβάθμια εκπαίδευσηεπιστημονική πραγματογνωμοσύνηοργάνωση της εκπαίδευσηςκοινωνική πολιτικήπρόγραμμα διδασκαλίαςγλώσσαγλωσσολογίαδιδακτικό υλικόΟι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες έχουν ανάγκη ειδικά σχεδιασμένων εξειδικευμένων προγραμμάτων. Στο παρόν βιβλίο παρουσιάζονται σχέδια διδασκαλίας του μαθήματος της Γλώσσας για μαθητές Γυμνασίου. Οι δραστηριότητες αυτές βοηθούν το μαθητή να ασκείται στην παραγωγή προφορικού και μετά γραπτού λόγου και στον άξονα: ακούω, κατανοώ, μιλώ, γράφω.160 pp.creatorScientific CoordinatorProject Final BeneficiaryProject Executing OrganisationschoolschoolTextΣχέδια διδασκαλίαςΕλληνική γλώσσαΑσκήσεις κατανόησηςΓραμματικήΣυντακτικόΟρθογραφίαΛεξιλόγιοΟρθοφωνίαΜαθησιακές δυσκολίεςΔιαταραχές λόγουΓραπτός λόγοςΠροφορικός λόγοςΔραστηριότητεςhttp://www.pi-schools.gr/special_education_new/index_gr.htm5909108application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/962/4/962.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/962creator2011-04-07T14:46:13Zvalidator2011-04-07T14:46:13ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")