Ανίχνευση Επιμορφωτικών Αναγκών στην Τεχνική ΕκπαίδευσηgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/982τεχνική εκπαίδευσησπουδές εκπαιδευτικώνεκπαιδευτική πολιτικήεκπαιδευτικό σύστημαΗ διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών και των στελεχών της Τεχνικής Επαγγελματικής εκπαίδευσης διενεργήθηκε για να προσδιορίσει τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν:
• στις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της Τεχνικής Επαγγελματικής εκπαίδευσης και
• στις επιμορφωτικές ανάγκες των στελεχών της Τεχνικής Επαγγελματικής
εκπαίδευσης.
Σε κάθε περίπτωση στα αποτελέσματα της ανάλυσης των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών και των στελεχών της Τεχνικής Επαγγελματικής εκπαίδευσης περιλαμβάνονται:
• Καταγραφή και ανάλυση των παραγόντων που επιδρούν στο επάγγελμα του
εκπαιδευτικού της ΤΕΕ.
• Καταγραφή και ανάλυση του περιεχομένου, των μεθόδων, των μέσων, των
τυπικών συνθηκών εκτέλεσης και των αποτελεσμάτων ή των προϊόντων κάθε
βασικής εργασίας κάθε δραστηριότητας.
• Προσδιορισμός της συχνότητας εκτέλεσης, της σχετικής σημαντικότητας και του επιπέδου δυσκολίας εκτέλεσης κάθε βασικής εργασίας κάτω από τυπικές συνθήκες ανάπτυξης.
• Καταγραφή των προαπαιτούμενων τυπικών προσόντων.
• Προσδιορισμός και καταγραφή με σαφείς και παρατηρήσιμους όρους των αναγκαίων γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων ενός ατόμου, που είναι απαραίτητες για την επαρκή και αποτελεσματική παιδαγωγική, εκπαιδευτική ή διοικητική εργασία .
• Εντοπισμός και περιγραφή των αναμενόμενων στο άμεσο μέλλον διαφοροποιήσεων βασικών χαρακτηριστικών, οι οποίες θα καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.54 pp.creatorsubject matter expertProject Final Beneficiary2007-11TextΕπιμόρφωση εκπαιδευτικώνΤεχνική επαγγελματική εκπαίδευσηΕισαγωγική επιμόρφωσηΕτήσια επιμόρφωσηΠεριοδική επιμόρφωσηΜετεκπαίδευσηΠεριεχόμενο επιμόρφωσηςΨυχολογική προσέγγισηΨυχοκοινωνιολογική προσέγγισηΠολιτιστική προσέγγισηΟικονομική προσέγγισηΔομολειτουργική προσέγγισηhttp://www.oepek.gr/research_gr.html1039090application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/982/2/982.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/982creator2011-04-12T13:06:59Zvalidator2011-04-12T13:06:59ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")