Full text | Date | Title | Organisation |
 | 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου, Ιωάννινα, 9-10 Μαϊου 2003. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Εξελίξεις στη εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων στο νομό Αχαΐας: Στάσεις εκπαιδευτικών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Η αμηχανία μπροστά στον τοίχο: Το πρόγραμμα και οι κοινότητες των τσιγγάνων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Η εκπαιδευτική κατάσταση στις τάξεις υποδοχής και στα φροντιστηριακά τμήματα. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Η εμπειρία από το νομό Ξάνθης | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Η επιμόρφωση των εμπλεκομένων με την εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων φορέων στα πλαίσια μιας διαπολιτισμικής παιδαγωγικής. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Η εφαρμογή του Προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" στο νομό Ροδόπης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Ημαθία: Η κατάσταση 3 χρόνια μετά. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Η περίπτωση της Κέρκυρας: Μύθοι και πραγματικότητα της εκπαίδευσης των τσιγγανόπαιδων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Η πορεία του προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" στους νομούς Ιωαννίνων και Άρτας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Η τσιγγάνικη κοινότητα και ο ρόλος της τοπικής κοινωνίας στην εξέλιξή της. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Κατάρτιση κριτηρίου ελληνομάθειας των τσιγγανοπαίδων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2007 | Μελέτη για την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής: Καταγραφή ορισμών και μεθόδων διατύπωσης της σχολικής διαρροής | - |
 | 2007 | Μελέτη για την σχολική διαρροή: Προτάσεις για την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής κατά την Δ' προγραμματική περίοδο. | - |
 | 2007 | Μελέτη γιά τη σχολική διαρροή: Ανάλυση των μετρήσεων της σχολικής διαρροής και καταγραφή υπαρχόντων συστημάτων, απόψεων και προτάσεων καταπολέμησης της. | - |
 | 2007 | Μελέτη για τη σχολική διαρροή: Εκτίμηση των επιπτώσεων στη σχολική διαρροή από την εφαρμογή των δράσεων του ΕΠΕΑΕΚ. | - |
 | 2007 | Μελέτη για τη σχολική διαρροή: Σύνθεση παραδοτέων για την σχολική διαρροή | - |
 | 2008 | Μελέτη Ωρίμανσης για την εξειδίκευση δράσεων που μπορεί να αναλάβει η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της σχολικής διαρροής | - |
 | 2004 | Νέα οικονομία και εκπαιδευτικό περιθώριο ή αλλιώς οι μαθητές με ρόμικη καταγωγή θα περάσουν τις συμπληγάδες; | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Οικισμός Αγ. Σοφίας: Δυσχέρειες και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |