Full text | Date | Title | Organisation |
| 2013 | Sciences and Technology | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2013 | Sciences et Technologie | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2009 | Skills developed through library and information science education | Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας (ΤΑΒ) |
| 2004 | Social marginalization, cultural diversity and education: teachers' representations of Greek-Gypsy identity | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2011 | Strong Performers and Successful Reformers in Education: Education Policy Advice for Greece = Καλύτερες Επιδόσεις και Επιτυχείς Μεταρρυθμίσεις στην Εκπαίδευση: Προτάσεις για την Εκπαιδευτική Πολιτική στην Ελλάδα | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| - | Αγγίζω τον ήχο, ακούω το χώρο | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| - | Ανάπτυξη και Εικαστικός Σχεδιασμός Ιστοτόπων: Ε2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |
| 2011 | Αναφορά ανάλυσης και προσδιορισμού απαιτήσεων της ιστοσελίδας του ΔΑΣΤΑ | ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
| - | Ανθρώπινο κεφάλαιο (2) | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
| 2004 | Αντιστάσεις στον εκπαιδευτικό αποκλεισµό: Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρόµικη προέλευση 1997-2000: Πρακτικά 4ου επιστηµονικού συνεδρίου (Ιωάννινα 2001) | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού παιδιών Ρομ: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Αξιοποίηση της κουλτούρας της τσιγγάνικης κοινότητας μέσω της διαπολιτισμικής αγωγής στο χώρο της εκπαίδευσης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Απόηχοι της αναστολής του προγράμματος στο νομό Κορινθίας - Νέα δεδομένα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2010 | Αποτίμηση της μέχρι το 2010 ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό και οι προοπτικές της | - |
| - | Άσκηση σε φυσικό περιβάλλον / υγεία / ποιότητα ζωής / περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. «ΑΓΩΓΗ ΥΠΑΙΘΡΟΥ» | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| 2009 | Βασικές αρχές επαγγελματικής συμβουλευτικής: Διαδικασίες και τεχνικές | Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ) |
| 2012 | Βίντεο εγχειρίδιο χρήσης ερωτηματολόγιου | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση (ΕΠΕΔΒΜ) |
| 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης. Γυμνάσιο: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης. Δημοτικό: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για τα σχολικά εγχειρίδια μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης. ΕΠΑ.Λ./ΕΠΑ.Σ.: Συμπληρωματικά φυλλάδια των σχολικών εγχειριδίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |