Full text | Date | Title | Organisation |
 | 2014 | Διασπάσεις Ομάδων και Σχεδόν Ισομετρίες | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2007 | Διδάσκοντας Μαθηματικά στο Γυμνάσιο: Προτάσεις για την αξιοποίηση του διδακτικού υλικού | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2007 | Δοκίμια: Βιβλίο - Συλλογή δοκιμίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2008 | Εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για νηπιαγωγούς | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
 | 2007 | Εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία: Βιβλίο για τις/τους νηπιαγωγούς | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2007 | Ετερότητα στη Σχολική Τάξη και Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών: η περίπτωση των Τσιγγανοπαίδων | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
 | - | Κατάλογος Δραστηριοτήτων 0005-2321: Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση (κάρτες δραστηριοτήτων) | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | - | Κατάλογος δραστηριοτήτων 0005-2325: Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Μαθαίνοντας και διδάσκοντας μαθηματικά | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2003 | Λογικομαθηματικές δραστηριότητες για το δημοτικό σχολείο: Δειγματικές ενότητες για πιλοτική εφαρμογή- Φάκελος εκπαιδευτικού | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2007 | Μαθηματικά: Βιβλίο του δασκάλου: Μεθοδολογικές οδηγίες για την δημιουργική χρήση των βιβλίων του μαθητή στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας.
Επίπεδα διδασκαλίας Α, Β, Γ | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
 | 2007 | Μαθηματικά: Επίπεδο διδασκαλίας Α: Βιβλίο μαθητή | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
 | 2007 | Μαθηματικά: Επίπεδο διδασκαλίας Β: Βιβλίο μαθητή | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
 | 2007 | Μαθηματικά: Επίπεδο Διδασκαλίας Γ: Βιβλίο μαθητή | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
 | - | Μαθηματικά: Εφαρμογές στην καθημερινή ζωή | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
 | 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δραστηριότητες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2014 | Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
 | 2014 | Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Δημοτικό): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |