Full text | Date | Title | Organisation |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Ταυτότητες και λογοτεχνία στο σχολείο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Το λάθος ως εργαλείο μάθησης και διδασκαλίας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Φυσικές Επιστήμες: διδασκαλία και εκπαίδευση | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | - | Κοινωνία και πολιτική: Άρθρα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Κοινωνία και πολιτική: Αφιερώματα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Κοινωνία και πολιτική: Κείμενα ιστοσελίδων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Κοινωνία και πολιτική: Σχετικές έρευνες και μελέτες σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Κριτήρια επιμόρφωσης-πιστοποίησης υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) για την ενεργή αξιοποίηση των εργαστηριακών διδακτικών εργαλείων στο Ενιαίο Λύκειο, ΤΕΕ, Γυμνάσιο και Δημοτικό | - |
![](images/text_button.gif) | - | Λογοτεχνία: Άρθρα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Λογοτεχνία: Αφιέρωμα περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Λογοτεχνία: Κείμενα ιστοσελίδων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Λογοτεχνία: Κεφάλαια βιβλίου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Λογοτεχνία: Σχετικές έρευνες και μελέτες σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Μαθηματικά: Βιβλίο του δασκάλου: Μεθοδολογικές οδηγίες για την δημιουργική χρήση των βιβλίων του μαθητή στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας.
Επίπεδα διδασκαλίας Α, Β, Γ | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Μαθηματικά: Επίπεδο διδασκαλίας Α: Βιβλίο μαθητή | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Μαθηματικά: Επίπεδο διδασκαλίας Β: Βιβλίο μαθητή | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Μαθηματικά: Επίπεδο Διδασκαλίας Γ: Βιβλίο μαθητή | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
![](images/text_button.gif) | 2014 | Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Δημοτικό): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
![](images/text_button.gif) | 2005 | Μαθησιακές δυσκολίες και ειδικοπαιδαγωγική παρέμβαση | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Μελέτη αναβάθμισης της λειτουργίας των διοικητικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος και ανάπτυξης συστήματος διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων: Διατύπωση προτάσεων διοικητικής ανάπτυξης | - |