Full text | Date | Title | Organisation |
![](images/text_button.gif) | - | Ηλεκτρονικό μάθημα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών Ακαδημίας Αθηνών |
![](images/text_button.gif) | - | Ηλιακό και Φωτοβολταϊκό Δυναμικό | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Η λίμνη Κάρλα διδάσκει ....επιχειρηματολογία | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
![](images/text_button.gif) | - | Η μαγεία της αλφαβήτας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Η οικογένεια στην οδό Φιλίας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
![](images/text_button.gif) | 2005 | Η παραγωγή και χρήση διδακτικού υλικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες : διαστάσεις, προσήλωση, ειδική πείρα , εφαρμογή, επιτεύγματα | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Η περιπέτεια της ενηλικίωσης | - |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Η πηλιορείτισσα γιαγιά θυμάται...βότανα δια πάσαν νόσον | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
![](images/text_button.gif) | 2010 | Η ποιότητα του νερού στο Βενέτικο ποταμό | ΙΝΕΔΙΒΙΜ |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Η πορεία του προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" στους νομούς Ιωαννίνων και Άρτας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Η συμβολή της μοριακής βιολογίας στην ανίχνευση συστατικών των τροφών | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Η σχολική μονάδα και η άσκηση «εσωτερικής» εκπαιδευτικής πολιτικής για την ένταξη των όλων των μαθητών/τριών στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση: σχετική αυτονομία και συλλογική ευθύνη | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Η τσιγγάνικη κοινότητα και ο ρόλος της τοπικής κοινωνίας στην εξέλιξή της. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2009 | Η χρήση και η διαχείριση του νερού στην Προβιομηχανική Ελλάδα | Εθνικό Ίδρυµα Νεότητας (ΕΙΝ). Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
![](images/text_button.gif) | 2005 | Η ψυχοκινητική αγωγή στο Δημοτικό σχολείο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Θάλασσα: Βιβλίο ασκήσεων | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Θάλασσα: Περιοδικό για το Νηπιαγωγείο και τις μικρές τάξεις του Δημοτικού Σχολείου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
![](images/text_button.gif) | - | Θέατρο – Θεατρική Παιδεία | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | - | Θέατρο-Κινηματογράφος: Άρθρα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Θέατρο-Κινηματογράφος: Κείμενα ιστοσελίδων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |