Full text | Date | Title | Organisation |
| 2003 | Σκέψεις και προτάσεις για την εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων στο νομό Ξάνθης: Οργάνωση και λειτουργία μουσικού εργαστηρίου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Στην ένταξη με πάνε... σαράντα κύματα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Συγκρότηση της ετερότητας στο μαθητικό πληθυσμό της πόλης της Φλώρινας: Η περίπτωση των ρόμηδων μαθητών και μαθητριών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) |
| 2007 | Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) |
| 2008 | Συμμετοχή της δημόσιας διοίκησης για την επίτευξη εκπαιδευτικών στόχων | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
| 2004 | Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος: Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο σχολείο, 2002-2004 | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Σχεδιασμός παρεμβάσεων για την υποστήριξη της σχολικής ένταξης των τσιγγανόπαιδων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2006 | Σχέδιο δεικτών Πιστοποίσης γνώσεων και δεξιοτήτων εκπαιδευομένων Δια Βίου και Διευρυμένη Μάθηση | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2011 | Σχέδιο Δράσης για την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών & την επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο νέο σχολείο | - |
| 2007 | Σχολικός και Επαγγελματικός Προσανατολισμός | - |
| 2004 | Τα ελληνικά των τσιγγάνων της Κέρκυρας: Κοινωνιογλωσσική πραγµατικότητα και σχολική προοπτική. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Ταυτότητα τσιγγανόπαιδων και σχολείο: Συµπεριφορές, στάσεις, προσδοκίες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2015 | Τελική Εσωτερική Αξιολόγηση | - |
| 2006 | Τελικοί δείκτες αξιολόγησης και θεματικές ενότητες | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2007 | Τήρηση Φακέλου Εργασιών Μαθητή – Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού | - |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμο; (Δοκίμια εξειδίκευσης) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμό; (Δοκίμια επιμόρφωσης) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμο; (Ηλεκτρονικές παρουσιάσεις) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |
| 2003 | Τι ξέρουμε για τον αυτισμό; (Οδηγός πρακτικης άσκησης) | Ίδρυμα για το παιδί 'Παμμακάριστος' |