A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Ρομά"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 1 to 20 of 130
Full textDateTitleOrganisation
2004Φοιτητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των φοιτητών απέναντι στο διαφορετικό.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Τσιγγάνος τεχνίτης: Οικονομική ζωή-Επαγγέλματα: Για τον εκπαιδευτικόΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Τσιγγάνοι και τσιγγανολογία στην Ελλάδα.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Το σχολείο απέναντι στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό αποκλεισμό: Πάνω απ΄ όλα άνθρωποςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Το μετέωρο βήμα της εκπαιδευτικής ένταξης των τσιγγανοπαίδων στο Ηράκλειο.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Το μάθημα της γλώσσας με νέα βοηθήματαΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Τέχνη: Για τον εκπαιδευτικόΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Ταυτότητα τσιγγανόπαιδων και σχολείο: Συµπεριφορές, στάσεις, προσδοκίεςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Ταξίδι στη γλώσσαΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2004Τα ελληνικά των τσιγγάνων της Κέρκυρας: Κοινωνιογλωσσική πραγµατικότητα και σχολική προοπτική.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Σχολική ένταξη των παιδιών του οικισμού Αγία Σοφία.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Σχεδιασμός παρεμβάσεων για την υποστήριξη της σχολικής ένταξης των τσιγγανόπαιδων.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος: Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο σχολείο, 2002-2004Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Συμβουλευτική ΤσιγγάνωνΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2003Συγκρότηση της ετερότητας στο μαθητικό πληθυσμό της πόλης της Φλώρινας: Η περίπτωση των ρόμηδων μαθητών και μαθητριών.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Στοιχεία ελληνικού πολιτισμούΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2003Στην ένταξη με πάνε... σαράντα κύματαΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Στα Βυζαντινά χρόνιαΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Σκέψεις, προτάσεις για την εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων στο νομό Μαγνησίας.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Σκέψεις και προτάσεις για την εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων στο νομό Ξάνθης: Οργάνωση και λειτουργία μουσικού εργαστηρίουΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Showing results 1 to 20 of 130
Logo EKT
The Digital Library has been implemented by the National Documentation Centre (EKT) through the Operational Programme "Education and Lifelong Learning", co-financed by the European Union (European Social Fund - ESF) and national funds.

This Digital Library has been developed using the Free / Open Source Software DSpace.