A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Ειδική αγωγή"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 41 to 60 of 115
Full textDateTitleOrganisation
2004Πρόγραμμα σπουδών ελληνικής νοηματικής γλώσσας για την υποχρεωτική εκπαίδευση.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2005Προβλήματα γραπτού λόγουΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2015ΠΕ 1.7:Τριμηνιαία Έκθεση Πεπραγμένων: Μάιος–Ιούλιος 2015Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2015ΠΕ 1.7: Τριμηνιαία Έκθεση Πεπραγμένων /Εσωτερική Αξιολόγηση [Πράξη : Σύγχρονες προσεγγίσεις στην προσαρμογή των ατόμων με αναπηρία στην ανήλικη και ενήλικη ζωή]Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2015ΠΕ 1.1 Αναλυτικά Προγράμματα ΣπουδώνΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2015Π.1.5: Υποστήριξη και συντήρηση ψηφιακών περιβαλλόντων ασύγχρονης εκπαίδευσης Π.1.6: Εγκατάσταση υλικού στη ψηφιακή πλατφόρμαΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2015Π.1.2: Μητρώο ΑποφοίτωνΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2013Ο σχεδιασμός αναλυτικών προγραμμάτων για τον επιστημονικό γραμματισμό από εκπαιδευτικούς των σχολείων δεύτερης ευκαιρίαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2006Οι γονείς & τα αδέρφια των παιδιών με αυτισμό: Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχέςΣύλλογος γονέων κηδεμόνων και φίλων αυτιστικών ατόμων Νομού Λάρισας
2004Οδηγός εκπαιδευτικών σε θέματα τυφλοκώφωσης και προτεινόμενο αναλυτικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη της επικοινωνίας.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2004Οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Η εκπαίδευση των μαθητών με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2005Νοητική υστέρηση : Επιστημολογικές προσεγγίσεις και ειδικοπαιδαγωγικές συνεπαγωγέςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2008Μελέτη Ωρίμανσης για την εξειδίκευση δράσεων που μπορεί να αναλάβει η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της σχολικής διαρροής-
2008Μελέτη δια βίου μάθηση και αναπηρία-
2007Μελέτη για τη σχολική διαρροή: Εκτίμηση των επιπτώσεων στη σχολική διαρροή από την εφαρμογή των δράσεων του ΕΠΕΑΕΚ.-
2008Μελέτη αξιολόγησης του προγράμματος "Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες"Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ»
2005Μαθησιακές δυσκολίες και ειδικοπαιδαγωγική παρέμβασηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2015Μαθησιακές δυσκολίες: δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, παρορμητικότητα και υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ – ADHD)Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2005Κατηγοριοποίηση διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας. Πρώιμες ενδείξεις - ΠρόληψηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2008Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Χαρακτηριστικά του πληθυσμού στον οποίο απευθύνονται οι δράσεις του επαγγελματικού προσανατολισμού.-
Showing results 41 to 60 of 115