A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Εκπαιδευτική πολιτική"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 80 to 99 of 207
Full textDateTitleOrganisation
-Κοινωνία και πολιτική: Αφιερώματα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασίαΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Κοινωνία και πολιτική: Άρθρα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασίαΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2007Κλειδιά και αντικλείδια: Κοινωνικό πλαίσιο και διδακτική πράξηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.): Οδηγίες για τη διαμόρφωση δεικτών Αξιολόγησης Πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτωνΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2014Η πιστοποίηση των προγραμμάτων σπουδών [ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ]Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2003Η περίπτωση της Κέρκυρας: Μύθοι και πραγματικότητα της εκπαίδευσης των τσιγγανόπαιδων.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Ημερίδα: «Το νέο κοινωνιολογικό πλαίσιο του πολυπολιτισμικού σχολείου»:Περιλήψεις εισηγήσεων-
2006Ημερίδα: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: εκπαιδευτική πολιτική, κοινωνία, σχολείο»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2007Ημερίδα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: αγωγή, διδασκαλία, μάθηση»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2003Ημαθία: Η κατάσταση 3 χρόνια μετά.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Η επιμόρφωση των εμπλεκομένων με την εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων φορέων στα πλαίσια μιας διαπολιτισμικής παιδαγωγικής.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Η εκπαιδευτική κατάσταση στις τάξεις υποδοχής και στα φροντιστηριακά τμήματα.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Η διοικητική ανομία ως παράγοντας ακύρωσης εκπαιδευτικών αλλαγών.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2013Η αξιολόγηση και η σημασία του πληροφοριακού συστήματος «ΜΟ.ΔΙ.Π του Γ.Π.Α.»Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2003Η αμηχανία μπροστά στον τοίχο: Το πρόγραμμα και οι κοινότητες των τσιγγάνων.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2013Ετήσιο σχέδιο δράσης Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστημίου Μακεδονίας ακαδημαϊκού έτους 2012-2013ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας
2012Ετήσιο σχέδιο δράσης Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστημίου Μακεδονίας ακαδημαϊκού έτους 2011-2012ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας
2015Ετήσιο σχέδιο δράσης 2014 – 2015 Μοναδας Καινοτομιας Και Επιχειρηματικοτητας του Πανεπιστημιου ΜακεδονιαςΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας
2014Ετήσιο σχέδιο δράσης 2013 – 2014 Μοναδας Καινοτομιας Και Επιχειρηματικοτητας του Πανεπιστημιου ΜακεδονιαςΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας
2012Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ΜΚΕ ΤΕΙ Καβάλας-
Showing results 80 to 99 of 207