Full text | Date | Title | Organisation |
| 2014 | Τεκμηριωμένη νοσηλευτική πρακτική = Evidence based practice | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής |
| - | Ταξίδι με το μαγικό χαλί…: Β’ τεύχος – Πελοπόννησος & Κυκλάδες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Ταξίδι με το μαγικό χαλί…: Α’ τεύχος – Κρήτη & Θράκη | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Τα δάση μας... τα κάλλη μας | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μελίτης |
| - | Σχεδιασμός, προβλήματα λειτουργίας, βελτιστοποίηση και έλεγχος διεργασιών σε ΜΕΥΑ: Βασικές γνώσεις και τρόποι διεξαγωγής της απονιτροποίησης | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος |
| - | Σχεδιασμός, προβλήματα λειτουργίας, βελτιστοποίηση και έλεγχος διεργασιών σε ΜΕΥΑ: Αφαίρεση φωσφόρου | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος |
| - | Σχεδίαση Μηχανολογικής Μελέτης και Σύνθετου Μηχανολογικού Εξαρτήματος: Ε2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |
| 2008 | Σχεδιάζοντας πολιτική σε θέματα αναπηρίας: Εγχειρίδιο εκπαιδευτή | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
| 2008 | Σχεδιάζοντας πολιτική σε θέματα αναπηρίας: Εγχειρίδιο εκπαιδευόμενου | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
| 2004 | Συστατικά ονοματικής φράσης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2004 | Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος: Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο σχολείο, 2002-2004 | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Σύνθεση Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού Χημείας Αξιοποιώντας Διαδικτυακές Μικροεφαρμογές (Applets) | - |
| 2007 | Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) |
| 2007 | Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) |
| 2008 | Σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2003 | Στοιχεία Στερεοϊσομέρειας με Χρήση Πολυμέσων | - |
| - | Στα Βυζαντινά χρόνια | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Σκηνοθεσία: Κείμενα ιστοσελίδων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Σκηνοθεσία: Άρθρα ημερήσιου και περιοδικού τύπου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2009 | Σημειώσεις υπόγειας υδραυλικής | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος |