Full text | Date | Title | Organisation |
| 2004 | Εικόνες με σχετικές οδηγίες για την ενίσχυση του προφορικού λόγου των νηπίων: Κοινά βιώματα από την οπτική της ετερότητας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Εισαγωγή στο αλφαβητικό σύστημα | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2004 | Εισήγηση για την εσωτερική αξιολόγηση του έργου: Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο | - |
| 2015 | Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης. Παραδοτέο ΕΠ.1.: Έκθεση αναφορικά με τα αποτελέσματα της στρατηγικής των πράξεων της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,
της περιόδου 2010-2014 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2015 | Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης. Παραδοτέο Π.3: Τελική έκθεση αξιολόγησης των πράξεων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, της περιόδου 2010-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2003 | Εκκρεμότητες και προοπτικές για την περιφέρεια Αττικής. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαίδευση και κοινωνία στην Αγία Βαρβάρα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων: Δράσεις-αντιδράσεις και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων νομού Ροδόπης: Διαπιστώσεις-προοπτικές. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων: Αγώνας κατά της προκατάληψης και του κοινωνικού αποκλεισμού - νομός Αιτωλοακαρνανίας | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών µε ρόµικη προέλευση: εµπειρίες και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαιδευτική και κοινωνική πραγματικότητα: Μέτωπα διαπραγμάτευσης και δράσης στους νομούς Άρτας, Ιωαννίνων και Πρέβεζας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαιδευτική κατάσταση των μαθητών με ρόμικη προέλευση στις Σέρρες. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτική πράξη και πραγματικότητα στους νομούς Ημαθίας και Φλώρινας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Εκπαιδευτικό γλωσσάρι Ελληνο-Ρομανή | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτικοί και πολιτισμική ετερότητα: Αναπαραστάσεις των εκπαιδευτικών για τους τσιγγάνους | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτικό σύστημα, εκπαιδευτικά προγράμματα και
σχολική ένταξη των τσιγγανοπαίδων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Ελληνική Γλώσσα και επικοινωνία Ι – Γενική θεματολογία | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| - | Ελληνική Γλώσσα και επικοινωνία ΙΙ – Γενική θεματολογία | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2004 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στην εκπαίδευση: Προβληματισμοί για τη διαρροή | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |