Full text | Date | Title | Organisation |
| 2009 | Μελέτη ωρίμανσης δράσεων Παιδείας και Πολιτισμού στο Ε.Π. “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” του ΕΣΠΑ 2007-2013: Οριζόντια και Κάθετη Ανάλυση – Σχέσεις και συνέργιες με τρίτους φορείς (Παραδοτέο Β΄ Φάσης Α’ τεύχος) | - |
| - | Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Κεφάλαια βιβλίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2009 | Μην απορρίπτεις τα απορρίμματα | Εθνικό Ίδρυµα Νεότητας (ΕΙΝ). Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
| 2003 | Μια Διδακτική Πρόταση για τα Διαλύματα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | - |
| 2007 | Μια ιστορία που δεν τελειώνει ποτέ... | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νεάπολης Κρήτης |
| 2007 | Μία μέρα στο μουσείο λαϊκής τέχνης και ιστορίας Πηλίου (2) | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
| 2000 | Μία μέρα στο μουσείο λαϊκής τέχνης και ιστορίας του Πηλίου στη Μακρινίτσα (1) | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
| - | Μορφολογική και λεξιλογική ανάλυση της ελληνικής: Βιβλιογραφικά και ηλεκτρονικά εργαλεία | - |
| - | Μουσική: Άρθρα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Μουσική: Κείμενα ιστοσελίδων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Η εκπαίδευση των μαθητών με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχές Φυσικών Επιστημών (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Βιολογία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο (Τάξεις: Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων»: Επιστημονικό Πεδίο: Γλώσσα-Λογοτεχνία: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο/Τάξη/επίπεδο εκπαίδευσης: Νεοελληνική Γλώσσα Δημοτικού & Γυμνασίου,
Νεοελληνική Λογοτεχνία Δημοτικού & Γυμνασίου, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Θρησκευτικά (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ιστορία (Γ', Δ', Ε', ΣΤ' Δημοτικού - Α', Β', Γ' Γυμνασίου): Υποχρεωτική Εκπαίδευση | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |