A- Ao A+
GR
Browse by "Subject (EuroVoc)" : "ειδική εκπαίδευση"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 49 to 68 of 115
Full textDateTitleOrganisation
2015Η Δυναμική της Ομάδας Ενηλίκων με ΑναπηρίαΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2005Η παραγωγή και χρήση διδακτικού υλικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες : διαστάσεις, προσήλωση, ειδική πείρα , εφαρμογή, επιτεύγματαΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Η ψυχοκινητική αγωγή στο Δημοτικό σχολείοΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2006Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις της Διά Βίου Εκπαίδευσης στην Αμερική και στον Καναδά τις τελευταίες δεκαετίες. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων εκπαίδευσης των ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων.Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2005Ικανότητες φωνολογικής επεξεργασίαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2015Κανονισμός ΣπουδώνΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2008Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Σκοπός, δραστηριότητες και λειτουργική επάρκεια του Ε.Κ.Ε.Π.-
2008Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Χαρακτηριστικά του πληθυσμού στον οποίο απευθύνονται οι δράσεις του επαγγελματικού προσανατολισμού.-
2005Κατηγοριοποίηση διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας. Πρώιμες ενδείξεις - ΠρόληψηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2015Μαθησιακές δυσκολίες: δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, παρορμητικότητα και υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ – ADHD)Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2005Μαθησιακές δυσκολίες και ειδικοπαιδαγωγική παρέμβασηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2008Μελέτη αξιολόγησης του προγράμματος "Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες"Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ»
2007Μελέτη για τη σχολική διαρροή: Εκτίμηση των επιπτώσεων στη σχολική διαρροή από την εφαρμογή των δράσεων του ΕΠΕΑΕΚ.-
2008Μελέτη δια βίου μάθηση και αναπηρία-
2008Μελέτη Ωρίμανσης για την εξειδίκευση δράσεων που μπορεί να αναλάβει η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της σχολικής διαρροής-
2005Νοητική υστέρηση : Επιστημολογικές προσεγγίσεις και ειδικοπαιδαγωγικές συνεπαγωγέςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2004Οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Η εκπαίδευση των μαθητών με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2004Οδηγός εκπαιδευτικών σε θέματα τυφλοκώφωσης και προτεινόμενο αναλυτικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη της επικοινωνίας.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2006Οι γονείς & τα αδέρφια των παιδιών με αυτισμό: Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχέςΣύλλογος γονέων κηδεμόνων και φίλων αυτιστικών ατόμων Νομού Λάρισας
2013Ο σχεδιασμός αναλυτικών προγραμμάτων για τον επιστημονικό γραμματισμό από εκπαιδευτικούς των σχολείων δεύτερης ευκαιρίαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Showing results 49 to 68 of 115