Full text | Date | Title | Organisation |
| 2003 | Η ιστορία των ανθρώπων: βιβλίο για το δάσκαλο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2002 | Η λογοτεχνία ως πολιτισμική και διαπολιτισμική αγωγή | - |
| - | Η μαγεία της αλφαβήτας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2003 | Ημαθία: Η κατάσταση 3 χρόνια μετά. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | Ημερίδα: «Διαπολιτισμική εκπαίδευση: Γλωσσική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 2006 | Ημερίδα: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: εκπαιδευτική πολιτική, κοινωνία, σχολείο»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| - | Ημερίδα «Η διαπολιτισμικότητα στη σχολική κοινότητα»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| - | Ημερίδα: «Πολιτισμική ετερότητα στο ελληνικό Γυμνάσιο: εκπαιδευτικές δράσεις – εκπαιδευτική πολιτική»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| - | Ημερίδα: «Το νέο κοινωνιολογικό πλαίσιο του πολυπολιτισμικού σχολείου»:Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| - | Ημερίδα «Το σχολείο στη σημερινή διαπολιτισμική πραγματικότητα»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 2007 | Η οικογένεια στην οδό Φιλίας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2007 | Η παραγωγή της ρηματικής όψης από σπουδαστές της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας | - |
| 2004 | Η περιπέτεια της ενηλικίωσης | - |
| 2003 | Η περίπτωση της Κέρκυρας: Μύθοι και πραγματικότητα της εκπαίδευσης των τσιγγανόπαιδων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η πορεία του προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" στους νομούς Ιωαννίνων και Άρτας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η στάση του δασκάλου απέναντι στον δίγλωσσο μαθητή | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η σχολική μονάδα και η άσκηση «εσωτερικής» εκπαιδευτικής πολιτικής για την ένταξη των όλων των μαθητών/τριών στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση: σχετική αυτονομία και συλλογική ευθύνη | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Η τσιγγάνικη κοινότητα και ο ρόλος της τοπικής κοινωνίας στην εξέλιξή της. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Θάλασσα: Βιβλίο ασκήσεων | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2007 | Θάλασσα: Περιοδικό για το Νηπιαγωγείο και τις μικρές τάξεις του Δημοτικού Σχολείου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |