A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Εκπαίδευση"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 206 to 225 of 360
Full textDateTitleOrganisation
2014Οδηγός εφαρμογής του Προγράμματος Σπουδών: «Περιβάλλον και εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη»Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2007Οδηγός Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού στον τομέα της ΑπασχόλησηςΕθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ)
2007Οδηγός Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού στον τομέα της ΕκπαίδευσηςΕθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ)
-Ο θόρυβος και οι επιδράσεις του στον άνθρωπο και τα άλλα έμβια όνταΚέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών
2004Οι αναπαραστάσεις των γονέων για το διαφορετικό: Στερεότυπα και προκαταλήψεις για τους τσιγγάνους στην ελληνική οικογένεια.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Οι Δρόμοι της Αειφορίας: Περιβαλλοντικές Πολιτικές σε έναν Παγκοσμιοποιούμενο ΠλανήτηΚέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών
2011Οικιακή Οικονομία: Πρόταση νέου Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα Οικιακή Οικονομία Α΄ & Β΄ τάξεων ΓυμνασίουΥπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2003Οικισμός Αγ. Σοφίας: Δυσχέρειες και προοπτικέςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Οι Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής & Πολυμέσων στην Υπηρεσία του Δικτύου Ήχος και ΦύσηΚέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών
2014Οι ξένες γλώσσες στο σχολείο: Οδηγός του εκπαιδευτικού των ξένων γλωσσώνΥπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
-Οργάνωση και Σχεδίαση Δομικών Έργων: Ε2-ΛογισμικόΥπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ
2015Π11.2 Τελική έκδοση περιβάλλοντος της ΣΥΝΘΕΣΗ : Δράση 2. Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στον τομέα του πολιτισμού και δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικούΊδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
-Π1.1 Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων & υλικού της ‘ΣΥΝΘΕΣΗ’ : Υποέργο 1 «Σχεδιασμός, Υλοποίηση, Αξιολόγηση, Δημοσιότητα»Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
2011Π1.2.1: Έκθεση «καλών πρακτικών στην διασφάλιση ποιότητας της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και έρευνας»Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2015Π12.2 ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ :Yποέργο 2 Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στον τομέα του πολιτισμού και δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικούΊδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
-Π1.2 Σχεδιασμός ηλεκτρονικού μέρους της ‘ΣΥΝΘΕΣΗ’ : Δράση 2. Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στον τομέα του πολιτισμού και δημιουργία αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικούΙΕΛ – Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου / ΑΘΗΝΑ – Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής των Επικοινωνιών και της Γνώσης
2011Π1.3.1: Έκθεση αξιολόγησης της ωριμότητας του Πανεπιστημίου με βάση την κλίμακα που αναφέρεται στην περιγραφή του Π.Ε.Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
-Π2 Μέθοδοι αξιολόγησης της ‘ΣΥΝΘΕΣΗ’Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη
2013Π4.1.3 Μεθοδολογίες μέτρησης της αξιολόγησης των διδασκόντων από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου ΜακεδονίαςΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2013Π4.1.4 Συγκριτικές επιδόσεις των φοιτητών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με βάση το τρόπο εισαγωγής τους. Οι κατηγορίες που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο να απορριφθούν μετά την ψήφιση του Νόμου 3549/2007Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Showing results 206 to 225 of 360