Full text | Date | Title | Organisation |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Διοίκηση ολικής ποιότητας στις δημόσιες υπηρεσίες και στο
χώρο της εκπαίδευσης | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Διοικητική αταξία και εκπαιδευτική απάθεια:
σπαράγματα ψυχών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Δοκίμια: Βιβλίο - Συλλογή δοκιμίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Δράσεις και αντιδράσεις για την εκπαιδευτική ένταξη των τσιγγανοπαίδων στο νομό Κορινθίας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Δράσεις του Προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" στο νομό Βοιωτίας. Σχολιασμός και
προβληματισμοί επί των εγκυκλίων του ΥΠΕΠΘ σχετικά με τη φοίτηση και εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων στα δημόσια σχολεία. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | «Ε² - Λογισμικό»: Τομέας Δομικών Έργων: Εκπαίδευση επιμορφωτών | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
![](images/text_button.gif) | - | «Ε² - Λογισμικό»: Τομέας Ηλεκτρολογίας: Εκπαίδευση επιμορφωτών | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για νήπια | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για νηπιαγωγούς | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Εγώ, εμείς και η Ευρώπη | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | - | Εγώ, εσύ, εμείς | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | - | Έδαφος: Ρύπανση Διάβρωση Ερημοποίηση | - |
![](images/text_button.gif) | 2005 | Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης "Ήχος & Φύση" | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
![](images/text_button.gif) | - | Εικαστικά: Ζωγραφική, Αγιογραφία, Γλυπτική, Χαρακτική | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Εικόνες με σχετικές οδηγίες για την ενίσχυση του προφορικού λόγου των νηπίων: Κοινά βιώματα από την οπτική της ετερότητας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία: Βιβλίο για τις/τους νηπιαγωγούς | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | - | Εισαγωγή στα Ηλεκτρονικά Ισχύος | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία-Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2007 | Εισαγωγή στη Μετεωρολογία: Μια εκπαιδευτική προσέγγιση | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
![](images/text_button.gif) | - | Εισαγωγή στην Ανάπτυξη Ιστοτόπων
και στην Εικαστική Σχεδίαση: Ε2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |