Full text | Date | Title | Organisation |
 | 2014 | Final report on documentation of teachers’ thinking | - |
 | 2007 | A guide to the undergraduate programmes | Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης = University of Patras. School of Humanities and Social Sciences. Department of Primary Education |
 | 2004 | Gypsies in hungary education | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2007 | Kλειδιά και αντικλείδια | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | 2007 | Kλειδιά και αντικλείδια: Διαφοροποιημένη παιδαγωγική | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
 | - | Mια «οικολογική» προσέγγιση της μουσικής ψυχολογίας και εκπαίδευσης των εφήβων | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
 | 2015 | Oδηγίες για την παρουσίαση ενός μουσικοθεατρικού έργου: Για δασκάλους μουσικής, καλλιτεχνικών και θεατρολογίας: Στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου ‘Η όπερα διαδραστικά στα δημοτικά σχολεία’ | Εθνική Λυρική Σκηνή |
 | - | Oι ήχοι της φύσης και η φύση των ήχων | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
 | 2013 | Sciences and Technology | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
 | 2013 | Sciences et Technologie | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2009 | Skills developed through library and information science education | Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας (ΤΑΒ) |
 | 2004 | Social marginalization, cultural diversity and education: teachers' representations of Greek-Gypsy identity | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2011 | Strong Performers and Successful Reformers in Education: Education Policy Advice for Greece = Καλύτερες Επιδόσεις και Επιτυχείς Μεταρρυθμίσεις στην Εκπαίδευση: Προτάσεις για την Εκπαιδευτική Πολιτική στην Ελλάδα | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
 | - | Αγγίζω τον ήχο, ακούω το χώρο | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
 | - | Ανάπτυξη και Εικαστικός Σχεδιασμός Ιστοτόπων: Ε2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |
 | 2011 | Αναφορά ανάλυσης και προσδιορισμού απαιτήσεων της ιστοσελίδας του ΔΑΣΤΑ | ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
 | - | Ανθρώπινο κεφάλαιο (2) | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
 | 2004 | Αντιστάσεις στον εκπαιδευτικό αποκλεισµό: Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρόµικη προέλευση 1997-2000: Πρακτικά 4ου επιστηµονικού συνεδρίου (Ιωάννινα 2001) | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού παιδιών Ρομ: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Αξιοποίηση της κουλτούρας της τσιγγάνικης κοινότητας μέσω της διαπολιτισμικής αγωγής στο χώρο της εκπαίδευσης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |