A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Πρωτοβάθμια εκπαίδευση"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 165 to 184 of 377
Full textDateTitleOrganisation
2009Μελέτη ωρίμανσης δράσεων Παιδείας και Πολιτισμού στο Ε.Π. “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” του ΕΣΠΑ 2007-2013: Οριζόντια και Κάθετη Ανάλυση – Σχέσεις και συνέργιες με τρίτους φορείς (Παραδοτέο Β΄ Φάσης Α’ τεύχος)-
2009Μελέτη ωρίμανσης δράσεων Παιδείας και Πολιτισμού στο Ε.Π. “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” του ΕΣΠΑ 2007-2013: Ανάπτυξη-Διαμόρφωση Προγράμματος Έργων και Δράσεων (Παραδοτέο Β΄Φάσης Β΄τεύχος)-
2011Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π5. Σχεδιασμός πιλοτικής εφαρμογής, σε επιχειρησιακό επίπεδο, του βέλτιστου συστήματος διαχείρισης και υλοποίησης μεταφοράς μαθητών: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2011 – 4ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ
2011Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π4. Διαμόρφωση και αξιολόγηση εναλλακτικών προτεινόμενων συστημάτων διαχείρισης και υλοποίησης της μεταφοράς μαθητών: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2011 – 3ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ
2011Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π3. Πρόβλεψη και ανάλυση του μελλοντικού έργου μεταφοράς μαθητών σε όλες τις περιφέρειες της χώρας για την περίοδο 2011-2014: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2011 – 2ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ
2011Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π2.1 Περιγραφή και ανάλυση του υφιστάμενου έργου μεταφοράς μαθητών σε όλες τις περιφέρειες της χώρας: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2011 – 1ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ
2010Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου Σχολείου του 21ου αιώνα: Π1. Καταγραφή και κριτική ανάλυση του σχετικού υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου: Αριθμός Έκδοσης: ΕΚΕΤΑ – ΙΜΕΤ – ΕΜ – Β – 2010 – 4ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ
2007Μελέτη για τη σχολική διαρροή: Εκτίμηση των επιπτώσεων στη σχολική διαρροή από την εφαρμογή των δράσεων του ΕΠΕΑΕΚ.-
-Μελέτη για την ανάπτυξη ολοκληρωμένου σχεδίου δράσης για την ένταξη νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση-
2007Μελέτη αποτύπωσης συστήματος αξιολόγησης της εκπαίδευσης: Στόχοι, περιεχόμενο και μεθοδολογία της μελέτης-
2007Μελέτη αποτύπωσης συστήματος αξιολόγησης της εκπαίδευσης: α) Συστήματα αξιολόγησης στις χώρες της Ε.Ε, β) Προτάσεις της μελέτης, γ) Παράρτημα-
2008Μελέτη αξιολόγησης του προγράμματος "Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες"Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ»
2008Μελέτη αναβάθμισης της λειτουργίας των διοικητικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος και ανάπτυξης συστήματος διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων: Καταγραφή απόψεων και προτάσεων διοικητικής ανάπτυξης-
2008Μελέτη αναβάθμισης της λειτουργίας των διοικητικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος και ανάπτυξης συστήματος διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων: Διατύπωση προτάσεων διοικητικής ανάπτυξης-
2005Μαθησιακές δυσκολίες και ειδικοπαιδαγωγική παρέμβασηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2014Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Δημοτικό): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων»Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
2007Μαθηματικά: Επίπεδο Διδασκαλίας Γ: Βιβλίο μαθητήΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
2007Μαθηματικά: Επίπεδο διδασκαλίας Β: Βιβλίο μαθητήΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
2007Μαθηματικά: Επίπεδο διδασκαλίας Α: Βιβλίο μαθητήΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
2007Μαθηματικά: Βιβλίο του δασκάλου: Μεθοδολογικές οδηγίες για την δημιουργική χρήση των βιβλίων του μαθητή στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Επίπεδα διδασκαλίας Α, Β, ΓΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
Showing results 165 to 184 of 377