Full text | Date | Title | Organisation |
| 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Το λάθος ως εργαλείο μάθησης και διδασκαλίας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Φυσικές Επιστήμες: διδασκαλία και εκπαίδευση | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2014 | Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή: Πρόταση νέου Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Γ΄ Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2007 | Κοινωνική και πολιτική εκπαίδευση στο γυμνάσιο: οι εννοιολογήσεις των μαθητών για την έννοια του πολίτη και το ρόλο του κράτους | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη Προσχολική Ηλικία |
| 2004 | Λέξεις και εικόνες: Εικονογραφημένο λεξικό | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δραστηριότητες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2014 | Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Δημοτικό): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2005 | Μάθηση μέσω Σχεδιασμών: Οδηγός για την Εκπαίδευση Ενηλίκων | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2004 | Μαθητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των μαθητών απέναντι στο διαφορετικό. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2010 | Μειονοτικά ελληνικά σχολεία και διάδοση της ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού στην Αλβανία: Ορισμένα ζητήματα που απαιτούν άμεση παρέμβαση | - |
| 2012 | Μελέτη Προδιαγραφών – Απαιτήσεων | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) |
| 2006 | Μελέτη σκοπιμότητας "Τεχνική υποστήριξη και δικτυακές υπηρεσίες" για το Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική" του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας, στα πλαίσια του έργου "Διεύρυνση τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας (2004-2006)", υποέργο 1 "Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική" | - |
| - | Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Κεφάλαια βιβλίων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2012 | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΤΕΙ Καβάλας | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) |
| 2004 | Μοντέλα εκπαιδευτικής πολιτικής αντιµετώπισης κοινωνικών-εκπαιδευτικών προβληµάτων στις σύγχρονες κοινωνίες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχές Φυσικών Επιστημών (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |