A- Ao A+
GR
Browse by "Subject (EuroVoc)" : "κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 156 to 175 of 367
Full textDateTitleOrganisation
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Η διαπολιτισμική διάσταση των φιλολογικών βιβλίων του Γυμνασίου: διδακτικές προσεγγίσεις»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2007Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μεικτές τάξεις»: Περιλήψεις Εισηγήσεων-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μικτές τάξεις» : Περιλήψεις εισηγήσεων-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης / ξένης: Θεωρητικές αρχές και διδακτικές εφαρμογές»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2008Επιμορφωτικό σεμινάριο: «Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2008Επιμορφωτικό Σεμινάριο:« Πολιτισμός και σχολικές πρακτικές: αναζητάμε τη σχέση τους, προβληματιζόμαστε και κρίνουμε»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2007Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Πολυπολιτισμικότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2007Επιμορφωτικό Σεμινάριο: «Το σχολείο και η οικογένεια: δημιουργώντας γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2003Η αμηχανία μπροστά στον τοίχο: Το πρόγραμμα και οι κοινότητες των τσιγγάνων.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2008Η αξιοποίηση των εικόνων στο μάθημα της ιστορίας στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας-
-Η Γλώσσα: Για τον εκπαιδευτικόΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Η διοικητική ανομία ως παράγοντας ακύρωσης εκπαιδευτικών αλλαγών.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Η εθνική γιορτή της 25ης ΜαρτίουΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Η εικόνα των τσιγγάνων στον ημερήσιο τύπο: Μια πρώτη προσέγγιση.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Η έκδοση μιας εφημερίδαςΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2004Η εκπαιδευτική ένταξη παιδιών µε ρόµικη προέλευση: θεωρία, εµπειρία, προοπτικέςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Η εκπαιδευτική κατάσταση στις τάξεις υποδοχής και στα φροντιστηριακά τμήματα.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2008Η εκπόνηση διαθεματικών εργασιών ως μέσο διαπολιτισμικής προσέγγισης-
2005Η ελληνική ως δεύτερη γλώσσα: Καθορισμός επιπέδων γλωσσομάθειας του προφορικού λόγου αλλοδαπών μαθητώνΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας
2004Η εμπειρία από το νομό ΞάνθηςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Showing results 156 to 175 of 367