Home
Browse
Contact us
Information
Demonstration video
Login
A-
Ao
A+
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!
GR
Quick Search
Advanced Search
Browse by
"
Subject
"
: "Δια Βίου Μάθηση"
Jump to:
0-9
|
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
|
Α
Β
Γ
Δ
Ε
Ζ
Η
Θ
Ι
Κ
Λ
Μ
Ν
Ξ
Ο
Π
Ρ
Σ
Τ
Υ
Φ
Χ
Ψ
Ω
or enter first few letters:
Sort by:
Date
Title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Showing results 86 to 105 of 165
< previous
next >
Full text
Date
Title
Organisation
2008
Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Δράσεις του Ε.Κ.Ε.Π. στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση»
-
2008
Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Προγραμματισμός ενεργειών μεταβατικής περιόδου.
-
2008
Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Σκοπός, δραστηριότητες και λειτουργική επάρκεια του Ε.Κ.Ε.Π.
-
2008
Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Χαρακτηριστικά του πληθυσμού στον οποίο απευθύνονται οι δράσεις του επαγγελματικού προσανατολισμού.
-
2005
Κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.): Οδηγίες για τη διαμόρφωση δεικτών Αξιολόγησης Πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2014
Κριτική αξιολόγηση της ποιότητας δημοσιευμένων μελετών με θεσπισμένα κριτήρια αναλόγως του ερευνητικού σχεδιασμού της μελέτης
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής
-
Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Διαμόρφωση προτάσεων για το επόμενο Ε.Π.
-
-
Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Καταγραφή αναγκών
-
-
Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Καταγραφή μελετών και ερευνών για τη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση.
-
-
Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Καταγραφή του νομοθετικού πλαισίου
-
-
Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Καταγραφή των αιτιών διαρροής
-
-
Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Μεθοδολογία του έργου
-
-
Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Χαρτογράφηση των πληθυσμιακών ομάδων στις οποίες στοχεύουν οι υπηρεσίες Δια Βίου εκπαίδευσης
-
-
Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: -Χαρτογράφηση των φορέων συνεχιζόμενης και Δια Βίου εκπαίδευσης και κατάρτισης. -Αδυναμίες ή ελλείψεις και επικαλύψεις αρμοδιοτήτων -Πρόταση σχεδίου ερευνών για τη μελλοντική διαμόρφωση ενός βελτιωμένου συστήματος φορέων και λειτουργίας
-
2007
Μελέτη ανάπτυξης συστήματος παρακολούθησης δεικτών για την εκπαίδευση και κατάρτιση.
-
2008
Μελέτη: Ανίχνευση επιμορφωτικών αναγκών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
-
2009
Μελέτη αξιολόγησης/αποτίμησης των σημαντικότερων παρεμβάσεων του Άξονα Προτεραιότητας 2 του ΕΠΕΑΕΚ 2000-06 που θα συνεχίσουν και κατά την προγραμματική περίοδο 2007-2013
-
-
Μελέτη Αξιολόγησης Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Ενδιάμεσο παραδοτέο
-
-
Μελέτη αξιολόγησης Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου: Παραδοτέο Β' Φάσης
-
2007
Μελέτη αποτύπωσης συστήματος αξιολόγησης της εκπαίδευσης: α) Συστήματα αξιολόγησης στις χώρες της Ε.Ε, β) Προτάσεις της μελέτης, γ) Παράρτημα
-
< previous
next >
Showing results 86 to 105 of 165
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!