Full text | Date | Title | Organisation |
| 2003 | Η αμηχανία μπροστά στον τοίχο: Το πρόγραμμα και οι κοινότητες των τσιγγάνων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2013 | Η αξιολόγηση και η σημασία του πληροφοριακού συστήματος
«ΜΟ.ΔΙ.Π του Γ.Π.Α.» | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2004 | Η διοικητική ανομία ως παράγοντας ακύρωσης εκπαιδευτικών αλλαγών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Η εκπαιδευτική κατάσταση στις τάξεις υποδοχής και στα φροντιστηριακά τμήματα. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Η επιμόρφωση των εμπλεκομένων με την εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων φορέων στα πλαίσια μιας διαπολιτισμικής παιδαγωγικής. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ημαθία: Η κατάσταση 3 χρόνια μετά. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Ημερίδα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: αγωγή, διδασκαλία, μάθηση»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 2006 | Ημερίδα: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: εκπαιδευτική πολιτική, κοινωνία, σχολείο»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| - | Ημερίδα: «Το νέο κοινωνιολογικό πλαίσιο του πολυπολιτισμικού σχολείου»:Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 2003 | Η περίπτωση της Κέρκυρας: Μύθοι και πραγματικότητα της εκπαίδευσης των τσιγγανόπαιδων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2014 | Η πιστοποίηση των προγραμμάτων σπουδών [ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ] | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| 2005 | Κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.): Οδηγίες για τη διαμόρφωση δεικτών Αξιολόγησης Πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2007 | Κλειδιά και αντικλείδια: Κοινωνικό πλαίσιο και διδακτική πράξη | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| - | Κοινωνία και πολιτική: Άρθρα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Κοινωνία και πολιτική: Αφιερώματα ημερήσιου και περιοδικού τύπου σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Κοινωνία και πολιτική: Κείμενα ιστοσελίδων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Κοινωνία και πολιτική: Σχετικές έρευνες και μελέτες σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Κοινωνικές σχέσεις συμμαθητών και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: Συνοπτικές σημειώσεις | - |
| 2007 | Κοινωνική και πολιτική εκπαίδευση στο γυμνάσιο: οι εννοιολογήσεις των μαθητών για την έννοια του πολίτη και το ρόλο του κράτους | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη Προσχολική Ηλικία |
| 2007 | Κριτήρια Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Υλικού για τα Μαθήματα Ειδικότητας ΤΕΕ | - |