Full text | Date | Title | Organisation |
| 2014 | Διακρίσεις και εμπόδια για τα άτομα με αναπηρία στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και μεταλυκειακή εκπαίδευση | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
| 2014 | Διακρίσεις και εμπόδια στην επαγγελματική αποκατάσταση των ατόμων με αναπηρία αποφοίτων ΑΕΙ | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
| 2003 | Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διάκριση: Οι τσιγγάνοι στο ελληνικό σχολείο. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 1998 | Δίγλωσση εκπαίδευση και εκπαίδευση των Ρομ: απ’ την πλευρά των γονέων...: Μια έρευνα στο Δενδροπόταμο και στον Εύοσμο | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2014 | Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών ατόμων με αναπηρία που διαβιούν σε ιδρύματα και σε δομές κοινωνικής φροντίδας | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
| 2004 | Διοικητική αταξία και εκπαιδευτική απάθεια:
σπαράγματα ψυχών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εγκόλπιο και πρακτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εισήγηση για την εσωτερική αξιολόγηση του έργου: Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο | - |
| 2003 | Εκκρεμότητες και προοπτικές για την περιφέρεια Αττικής. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαίδευση και κοινωνία στην Αγία Βαρβάρα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων νομού Ροδόπης: Διαπιστώσεις-προοπτικές. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών µε ρόµικη προέλευση: εµπειρίες και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαιδευτική και κοινωνική πραγματικότητα: Μέτωπα διαπραγμάτευσης και δράσης στους νομούς Άρτας, Ιωαννίνων και Πρέβεζας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εκπαιδευτική κατάσταση των μαθητών με ρόμικη προέλευση στις Σέρρες. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Εκπαιδευτικοί και πολιτισμική ετερότητα: Αναπαραστάσεις των εκπαιδευτικών για τους τσιγγάνους | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο - Θα γίνει η θεωρία; | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου, Ιωάννινα, 9-10 Μαϊου 2003. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Εξελίξεις στη εκπαίδευση των τσιγγανόπαιδων στο νομό Αχαΐας: Στάσεις εκπαιδευτικών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Η αμηχανία μπροστά στον τοίχο: Το πρόγραμμα και οι κοινότητες των τσιγγάνων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Η Γλώσσα: Για τον εκπαιδευτικό | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |