Full text | Date | Title | Organisation |
![](images/text_button.gif) | 2012 | Αναστολή ισοενζύμων της μεταφορασης της γλουταθειόνης από φυτοπροστατευτικά: Ανάπτυξη ενζυμικής μεθόδου προσδιορισμού αυτών σε δείγματα νερού [poster] | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Ανθεκτικότητα βιο-υµενικών κυττάρων Salmonella Typhimurium και Staphylococcus aureus υπό συνθήκες µονο- και µεικτής καλλιέργειας σε υποθανάτιες συγκεντρώσεις χλωριούχου βενζαλκονίου , υπεροξικού οξέος και υποχλωριώδους νατρίου | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Άνθη Asphodelus ramosus L. και Capparis spinosa L.: Επιφανειακές δομές και ιδιότητες | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2012 | Αντιοξειδοτική δράση, ολικά φαινολικά συστατικά και τοξικότητα επιλεγμένων φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Αντιστάσεις στον εκπαιδευτικό αποκλεισµό: Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρόµικη προέλευση 1997-2000: Πρακτικά 4ου επιστηµονικού συνεδρίου (Ιωάννινα 2001) | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2013 | «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: μύθος που μπορεί να γίνει πραγματικότητα;»: Πρόγραμμα [Ημερίδας] | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών |
![](images/text_button.gif) | 2003 | Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού παιδιών Ρομ: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2003 | Αξιοποίηση της κουλτούρας της τσιγγάνικης κοινότητας μέσω της διαπολιτισμικής αγωγής στο χώρο της εκπαίδευσης. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2011 | Από γενετικά δεδομένα σε δομικά μοντέλα και αντίστροφα: Σχέσεις δομής-λειτουργίας του μεταφορέα πουρινών UapA | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
![](images/text_button.gif) | 2003 | Απόηχοι της αναστολής του προγράμματος στο νομό Κορινθίας - Νέα δεδομένα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2015 | «Απολογισμός και αξιολόγηση του Προγράμματος» | Πανεπιστήμιο Αιγαίου |
![](images/text_button.gif) | 2004 | Από τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες στην εθνοτική
ταυτότητα: η αναπαραγωγή ενός ετεροπροσδιορισμού μέσα στο χρόνο | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
![](images/text_button.gif) | 2014 | Γεωμυθολογία | Ερευνητικές Ομάδες ΘΑΛΗΣ – AHEG |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Για ένα καλύτερο σχολείο: ο ρόλος της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Γλωσσική παιδεία και ποιότητα εκπαίδευσης | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
![](images/text_button.gif) | 2014 | Γραμμική ανάλυση ευστάθειας για την εκβολή ενός ιξωδοελαστικού ρευστού απο επίπεδο αγωγό | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
![](images/text_button.gif) | 2015 | Γραμμική ανάλυση ευστάθειας της ροής ενός ιξωδοελαστικού ρευστού μεταξύ παράλληλων πλακών. | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
![](images/text_button.gif) | 2008 | Δασικά οικοσυστήματα και περιβαλλοντική εκπαίδευση | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νεάπολης Κρήτης |
![](images/text_button.gif) | 2006 | Δια Βίου Μάθηση για την Ανάπτυξη, την Απασχόληση και την Κοινωνική Συνοχή: Πρακτικά Συνεδρίου, Βόλος, 31 Μαρτίου-2 Απριλίου 2006 | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
![](images/text_button.gif) | 2003 | Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διάκριση: Οι τσιγγάνοι στο ελληνικό σχολείο. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |